e-BOK
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Internet
- Dlaczego po przepięciu kabla do innego komputera internet mi nie działa?
- Jak podłączyć router?
- Co należy zrobić jeżeli nie działa mi internet?
- Nie mam internetu po przeinstalowaniu systemu?
- Jak mogę korzystać z internetu na paru komputerach jednocześnie?
- Jak ustawić zabezpieczenie hasłem na routerze?
- Czy mogę zastosować router po Neostradzie?
- Nie działa mi poczta w programie outlook express itp, co zrobić?
- Jaka jest różnica między adresem IP publicznym a IP wewnętrznym?
- Gdzie są montowane urządzenia radiowe i czy będę mieć zasięg na całym domu?
- Jak wygląda instalacja radiowa?
- Z czym wiąże się wymiana instalacji na światłowodową?
- Co z programami do wymiany plików (p2p)?
- Dlaczego podczas korzystania z programu p2p strony otwierają się powoli?
- Czy jest limit ilości ściąganych/wysyłanych danych?
- Dlaczego moje połączenie lokalne na komputerze pokazuje 10Mbit/s lub 100Mbit/s a ja nie osiągam takiej prędkości jak wyświetlana?
- Dlaczego moje połączenie bezprzewodowe na komputerze pokazuje 1/2/5.5/11/6/9/12/18/24/36/48/54 Mbit/s a ja nie osiągam takiej prędkości jak wyświetlana?
- Mam słaby zasięg mojej sieci bezprzewodowej, jak go poprawić?
BOK
- W jaki sposób można podłączyć usługę dostępu do internetu w firmie Classcom?
- Czy istnieje możliwość podpisania umowy podczas montażu usługi?
- W jaki sposób można zgłosić zawieszenie usługi?
- Czy istnieje możliwość wypożyczenia routera na czas trwania umowy?
- Na jaki numer rachunku bankowego należy dokonywać opłat za abonament usługi dostępu do internetu?
- Czy istnieje możliwość sprawdzenia historii płatności?
- Jak można skorzystać e-faktury?
- Czy mogę opłacić kilka rachunków w jednym przelewie?
- Co zrobić kiedy zapomniałem za jaki miesiąc aktualnie opłacam abonament?
- Czy istnieje możliwość zmiany formy płatności wybranej podczas podpisywania umowy?