Faq
Lista najczęściej zadawanych pytań:
-
W jaki sposób można podłączyć usługę dostępu do internetu w firmie Classcom?
Należy sprawdzić dostępność usługi w Dziale Technicznym lub umówić się na tzw pomiary, które pozwolą ustalić dostępność naszych usług w Państwa miejscu zamieszkania.
-
Czy istnieje możliwość podpisania umowy podczas montażu usługi?
Niestety nie ma możliwości podpisania umowy podczas montażu. Umowę można podpisać w Biurze Obsługi Klienta ul. Wrocławska 48-50, 30-011 Kraków lub wysyłając dane do umowy wg wzoru zamieszczonego na naszej stronie w ciągu 3 dni roboczych od daty aktywacji na: biuro@classcom.pl lub www.classcom.pl - zamówienie usługi.
-
W jaki sposób można zgłosić zawieszenie usługi?
Fakt zawieszenia usługi należy zgłosić w formie pisemnej (e-mailem, faxem, listem) minimum jeden dzień wcześniej przed planowanym terminem zawieszenia. Usługa może zostać zawieszona wyłącznie w przypadku umowy na czas nieokreślony. Okres zawieszenia usługi może wynosić max 6 miesięcy. Opłata za ponowne włączenie usługi wynosi 30,00 zł w przypadku zawieszenia od jednego do trzech miesięcy powyżej trzech miesięcy opłata wynosi 50,00 zł.
-
Czy istnieje możliwość wypożyczenia routera na czas trwania umowy?
Niestety nie ma takiej możliwości. Urządzenie mogą Państwo zakupić u nas po cenie podanej w cenniku lub we własnym zakresie (po wcześniejszym kontakcie z DT w celu ustalenia odpowiedniego modelu).
-
Na jaki numer rachunku bankowego należy dokonywać opłat za abonament usługi dostępu do internetu?
Klienci indywidualni wszelkich płatności mogą dokonywać na: Pekao S.A. nr: 75 1240 1431 1111 0010 0183 1839, podając w tytule przelewu dane abonenta (nazwisko, imię, adres świadczenia usługi lub numer umowy). W przypadku klientów biznesowych numer konta przydzielany jest indywidualnie podczas podpisywania umowy.
-
Czy istnieje możliwość sprawdzenia historii płatności?
Tak historia Państwa wpłat widoczna jest w panelu na www.classcom.pl po uprzedniej rejestracji.
-
Jak można skorzystać e-faktury?
W celu otrzymywania e-faktury konieczna jest tzw "akceptacja" takiej opcji. Zgodę na odbieranie faktur w formie elektronicznej mogą Państwo zgłosić poprzez: www.classcom.pl/panel, telefonicznie a w przypadku nowej umowy w trakcie jej zawierania.
-
Czy mogę opłacić kilka rachunków w jednym przelewie?
Tak. Prosimy jedynie o wpłatę dokładnej wielokrotności kwoty miesięcznej opłaty.
-
Co zrobić kiedy zapomniałem za jaki miesiąc aktualnie opłacam abonament?
W celu sprawdzenia zgodności wpłat mogą Państwo kontaktować się z BOK pon-pt 9-17 (12-633-55-50) lub logując się www.classcom.pl/panel. Należy pamiętać, że system księguję bieżące wpłaty Klienta w pierwszej kolejności na poczet najdawniej wymagalnego zobowiązania wobec Operatora.
-
Czy istnieje możliwość zmiany formy płatności wybranej podczas podpisywania umowy?
Tak. W dowolnym momencie mogą Państwo zmienić formę płatności zaznaczoną podczas podpisania umowy. Istotym jest aby wpłaty były wnoszone terminowo.